hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elvesztette a fonalat a Budapest Bank

Hiába az újdonságra való törekvés, a komplex megvalósítás, az emberek egyelőre nem értik, és ami még rosszabb: nem is szeretik a Budapest Bank új, Dalbir-sorozatát. Lausek Esther mellett három szakember és a fogyasztók is elmondják a véleményüket a kampányról a Kreatívban. 

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Hát, aki Emesét nem értette, hogy mit képvisel, az azért elég "people call me Forrest Gump" kategória, már szori. Merthogy a Jákob lajtorjája című filmet kétszer
kellett megnéznem, az okés, de Emese szerepe nem volt ennyire bonyolult, szerintem.

Dalbir ezzel szemben eléggé készen van, viszont mennyivel jobban ír magyarul, mint ahogy beszél!
válasza hozzászólásához
#
A cikkben is szerepel, hogy: "Emeséről is sokan azt hitték, hogy a Budapest Bankot képviseli, miközben ő éppen a többi bankot testesítette meg", úgyhogy az jogos, hogy
azt sem mindenki értette, de azt legalább szerették.
#
naaaaaa!!!! azért az emese is katyvaszok tömege volt. ott sem lehetett tudni hogy kifene emese. egyszer ügyfél, egyszer alkalmazott, egyszer ismeri zoltán, egyszer nem. utána
jött a kisbetűs reklám, ami szintén öngól volt, de nagy. most nagyot akart alex szelenteni és betojt. sajnos ez a baj a labbal. amikor upc-t csináltak és nem szólt
kreativ a badárságokban minden szép volt és jó, de mikor már érezhető volt a megirt story és és a túljátszás és az ügyféli nyűg, na akkor lett eröltetetten
gyenge. Most dalbirral, aki az ogilvyre art dirre lehet azonnal asszociálni - nagyot akart pukizni a lavór és beszart (már elnézést)
csodálom a magyar marketing vezetőket. ők a hibásak ilyen baklövések miatt.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés