Elvették a TBWA\Paris cannes-i bronzát
Visszavonta a TBWA Paris-nak nyomtatott kategóriában ítélt aranyat a Cannes Lions reklámfesztivál vezetése: a díjazott munkák kapcsán kialakult vita után vizsgálatot indítottak, amely kiderítette, hogy a munka 2007 márciusa és 2008 áprilisa között nem jelent meg nyomtatásban, így nem teljesítette a nevezési feltételt.

Ez nem az első zűrös ügy a 2008-as fesztivál után: korábban az Epoch nevű produkciós cégről derült ki, hogy a bronzot érdemelt, a JC Penney áruházláncnak készített szpot az ügyfél és az ügynökség, a Saatchi&Saatchi New York tudta nélkül készült, ugyanakkor az ügynökség több volt munkatársának közreműködésével – ezt a bronzot is elvették.
A Cannes Lionsról írt helyszíni összefoglalónkat itt olvashatja.
A Kreatív szeptemberi számában egy átfogó cikkben foglalkozunk a kamugyanús reklámokkal.