hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elzárná a pénzcsapot a brit kormány

Reklámok jelenhetnek meg az eddig „tiszta” BBC-n, miközben a brit kormányzat spórol a médiaköltésen. Eddig már 27 millióval kevesebbek költöttek elődjüknél.

hirdetés

Igyekszik minimálisra szorítani marketingköltését a brit kormány, az egyik elképzelés szerint a BBC-n – az Egyesült Királyság közszolgálati csatornáján – futnának ingyen az állami kommunikáció szpotjai.

A hír nem csupán a reklámmentességét megőrizni kívánó BBC-t, hanem annak konkurenciáját, az ITV-t is kellemetlenül érinti, hiszen az utóbbi – az ITV egy kereskedelmi, ám közszolgálati tartalmakat sugárzó csatorna – ezáltal eleshet a kormányzati költésektől.

Francis Maude, az illetékes minisztérium képviselője már elkezdte a tárgyalásokat a BBC-vel arról, hogy a következő évi választásoknak publicitást biztosítsanak a csatornán. Szerinte ez esetben nem is kell feltétlenül reklámként megjelennie az anyagoknak, hanem valamilyen közszolgálati tartalomként futnának.

Maude a kormányzó Konzervatív Párt rendezvényén elmondta: a dolgok mostantól máshogy lesznek, ők már nem fognak 200 millió fontot költeni médiára, hiszen miért ne használhatnának olyan saját csatornáikat, mint a kormányzati honlapok?

Elképzelése szöges ellentétben áll a korábban kormányzó Munkáspártiak szemléletével, akik a válság kitörésekor is kijelentették, hogy nem csökkentik a büdzséket. Maude elmondása szerint előző évben a kormány 450 millió fontot költött reklámra és marketingre, mióta pedig ők hatalomra kerültek, a költés felére csökkent az előző évi azonos időszakhoz képest, ami 27 millió fontos csökkenés.

A tervek szerint az új kormány kommunikációs céljai között szerepel a dohányzás, az elhízás és az iszákosság elleni küzdenem.

(forrás: Brandrepublic)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés