eMusic - online zeneáruházat nyitott
2006. december 01. 13:18
Internetes zeneáruházat nyitott az Econet.hu internetes cég leányvállalata, az eMusic, amely a site-ot reklámkampánnyal népszerűsíti.
Nemzetközi és magyar kiadók zenei kínálatával jelentkezik a Songo néven indult weboldal, amelynek fejlesztését és üzemeltetését az eMusic végzi.
Az oldalról a vásárlók a dalokat mobiltelefonon, bankkártyával és banki átutalással fizethetik ki. Horváth Szabolcs, az eMusic ügyvezetője elmondta, hogy a dalok bevezető árát úgy alakították ki, hogy az internetezők az illegális zeneletöltés helyett az albumok beszerzésének a szabályos módját válasszák. Amerikai és Nyugat-európai tapasztalatok szerint egyre inkább teret nyer a legális letöltés. Horváth Szabolcs szerint a magyar hanghordozó-értékesítési piacból a közeljövőben nagyobb szeletet kap az internetes értékesítés, vagyis az eddig csökkenő magyar lemezeladás növekedhet.
Az eMusic reklámkampánnyal népszerűsíti az online zeneáruházat. Az aktivitás főleg a rádiómegjelenésre épít, emellett pedig az Econet.hu oldalain jelennek meg bannerek. A kreatívokat az eMusic házon belül készítette, a médiaügyeket pedig az Econet.hu sales house-a intézte.
Várkonyi Ádámtól, az Econet.hu marketingigazgatójától megtudtuk, hogy a Songo oldalán egyelőre nem terveznek fizetett hirdetéseket, később is inkább zenei témájú dolgokat, új lemezeket promótálnának.
Az oldalról a vásárlók a dalokat mobiltelefonon, bankkártyával és banki átutalással fizethetik ki. Horváth Szabolcs, az eMusic ügyvezetője elmondta, hogy a dalok bevezető árát úgy alakították ki, hogy az internetezők az illegális zeneletöltés helyett az albumok beszerzésének a szabályos módját válasszák. Amerikai és Nyugat-európai tapasztalatok szerint egyre inkább teret nyer a legális letöltés. Horváth Szabolcs szerint a magyar hanghordozó-értékesítési piacból a közeljövőben nagyobb szeletet kap az internetes értékesítés, vagyis az eddig csökkenő magyar lemezeladás növekedhet.
Az eMusic reklámkampánnyal népszerűsíti az online zeneáruházat. Az aktivitás főleg a rádiómegjelenésre épít, emellett pedig az Econet.hu oldalain jelennek meg bannerek. A kreatívokat az eMusic házon belül készítette, a médiaügyeket pedig az Econet.hu sales house-a intézte.
Várkonyi Ádámtól, az Econet.hu marketingigazgatójától megtudtuk, hogy a Songo oldalán egyelőre nem terveznek fizetett hirdetéseket, később is inkább zenei témájú dolgokat, új lemezeket promótálnának.