hirdetés
hirdetés
hirdetés

Epica – anti-terrorista hirdetést díjazott

Az Epica zsűrije új díjat vezetett be az idén Dove Prize néven, amelyet a terrorizmus elleni ACT (Advertising Community Together) kezdeményezés keretében osztottak ki a legjobb kreatív munkának.
hirdetés
Az első Dove Prize-t a Thomson Nepal Pvt Ltd vehette át Human Bomb című alkotásáért, amelyen egy gyerekrajz látható, alatta pedig a „Mit tanulnak a gyermekeink? A terrorizmus nem aranyos” felirat. Az ACT-et a Nemzetközi Vöröskereszttel együttműködésben hozta létre az Adforum.com website, néhány nappal a szeptember 11-i terrortámadás után. A kezdményezés célja lehetőséget teremteni a reklámszakma számára, hogy kifejezhessék szolidaritásukat a történtek áldozatai felé, pénz vagy más adomány formájában támogathassák őket.
(Forrás: Kreatív Online)


hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés