hirdetés
hirdetés
hirdetés

Epica d’Or, Pro Prize és a többi

1999-ben 12 éves lesz az Epica Díj, amely a reklámszakma kiemelkedő elismerését jelenti a díjazottaknak. Az Epica kiosztásának célja, hogy a reklámügynökségek, produkciós irodák, reklámfotósok kiemelkedően kreatív produktumait elismerjék, és ismertté tegyék Európában.
hirdetés
A rangos zsűri, amely arra hivatott, hogy a nehezen összehasonlítható és mérhető pályaműveket értékelje, az európai kereskedelmi újságírás képviselőit tömöríti magába. Az 1998-as zsűriben 23 ország 30 vezető magazinja képviseltette magát a döntéshozók között.

Díjazzák a legjobb filmet, nyomtatott reklámot (mindkettőt kategóriánként), kiosztják az Epica d’Or díjat, ami egyszerűen azt jelenti, „Európa legjobbja”, valamint gazdára talál a Pro Prize díj is, ami a fotósok elismerését jelenti immár 10. éve.

A díjazottak így egész Európában ismertté válhatnak, hiszen széles médiabeli megjelenést biztosítanak számukra, aminek egyik eszköze az évente megjelenő Epica Book, a kiemelkedő produkciókat felvonultató kiadvány.

A díjkiosztó ünnepségnek minden évben más-más európai ország nagyvárosa ad otthont. A teljesség igénye nélkül olyan városok szerepelnek ebben a sorban, mint, Moszkva, London, Isztambul, Varsó. Az idei rendezvényre Stockholmban került sor, a jövő évben pedig Lisszabon lép a rendező városok sorába, ahol az 1993-ban épült Betlehem Kulturális Center falai között hozza majd meg döntését a zsűri.

Az 1999-es eseményekről nem csak az Epica Book fog tanúskodni, tervezik egy 90 perces videokazetta és egy CD Rom kiadását is.

A nyomtatott és film szekcióban kb. 30 kategóriában osztottak díjat, ahol az ügynökségek és hálózatok versenye lehet izgalmas.

Az első 3 helyezettet tekintve az ügynökségek versenye a következőképpen alakult: az Ogilvy and Mather Paris 4 díjat, a Faradiset DDB Stockholm 3 díjat, a Forsman and Bodenfors Gothenburg pedig szintén 3 díjat vihetett el.

(Az érdeklődők 1999 januárjától az Interneten, www.epica-awards.com címen bővebben tájékozódhatnak a 1998-as eredményekről.)

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés