hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eredmény a Mammut két tenderén

Eredményt hirdetett a Mammut a tavaly meghirdetett média-, és magazinkészítési tenderben. A pr-pályázat eredményhirdetése még csúszik, de a nyertest várhatóan még ebben a hónapban közzéteszik.
hirdetés

Mint arról beszámoltunk a Mammut három tenderkiírása megmozdította a kommunikációs szakmát: a médiafeladatokért nyolcan pályáztak, a magazinkészítésért 17-en, míg a pr-feladatokért tízen nyújtottak be ajánlatot.
A szórakoztató- és bevásárló központ két pályázat eredményét hozta nyilvánosságra, eszerint a korábbi ügynökségekkel írnak alá új szerződéseket.

A médiatervezésre és –vásárlásra szóló eljárást a Media Vision nyerte el, míg a magazinkészítést ezután is a Globie International végezheti.

„Az értékelés folyamán újszerű, egyedi megközelítésekkel találkoztunk, melyek közül nem egy keltette fel a vezetőség figyelmét, így a pályázatok feldolgozása tovább tartott, mint gondoltuk – mondta el Szőke Tamás, a Mammut marketingvezetője.

A médiatenderen megvizsgálták a pályázó referenciáit, illetve értékelték a benyújtott szakmai tartalom stratégiai felépítését, de a döntésben szerepet játszott az árstruktúra, valamint az ügynökségi jutalék mértéke. A magazintenderen a bemutatott referenciák, a hirdetési árak, a kreatív koncepció eredetisége, valamint az összárra benyújtott ajánlat számított.

Az üzletház pr-tenderére beérkezett pályázatok értékelése jelenleg is zajlik. Az eredményhirdetésre várhatóan február közepén kerül majd sor – tette hozzá a marketingvezető.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
hej de ismerős történet.
#
érdemes volt elindulni
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés