hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eredménytelen volt az NFÜ-s kreatívtender

Csak egy pályázat érkezett és ezért az NFÜ eredménytelennek nyilvánította a tavaly év végén kiírt kreatívtenderét. Egyelőre nem hirdetik meg újra a feladatokat.
hirdetés

Decemberben írt ki közbeszerzési eljárást a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) a februárban induló lakossági kampányához. Az akkori hirdetmény szerint a sikeres jelentkező 30 millió forintos megbízásra számíthatott; állami vagy uniós tapasztalatot nem vártak el a jelentkezőtől.

A Közbeszerzési Értesítő legfrissebb száma szerint az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT) lakossági ATL–kommunikációs kampányának feladatai nem találtak gazdára: a tenderre csak egy érvényes ajánlat érkezett, a közbeszerzési törvény pedig úgy rendelkezik, hogy ebben az esetben eredménytelennek nyilvánítható a pályázat.

A Kreatív Online az NFÜ-től úgy tudja, hogy egyelőre nem írnak ki új pályázatot a témában.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés