hirdetés
hirdetés
hirdetés

És Önöknek mi tetszett?

Péntek estig várjuk az olvasók javaslatait, hogy szerintük mik voltak 2015 legjobb reklámjai és kreatívmegoldásai.

hirdetés

A Kreatív minden év végén összegyűjti a legjobb magyarországi reklámokat és kreatívmegoldásokat, majd megszavaztatja olvasóival, hogy kialakuljon a végső sorrend. Idén azért, hogy biztos semmi ne maradjon ki, beiktattunk egy kört a szavazás elé, és megkérjük olvasóinkat: küldjék el a szerkesztőség címére, hogy szerintük milyen emlékezetes aktivitások voltak 2015-ben.

Jelölést két témában vár a Kreatív:

1. 2015-ben készült magyar reklámszpotok (tv és online);

2. Kreatívmegoldások: ebben az óriásplakáttól bármilyen btl-megoldáson és gerillakampányon keresztül az ötletes csomagolásdizájnig minden belefér, amihez kreativitás kellett, és túlmutat a festett kreppvirágon és a makramén.

A jelöléseket a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  e-mailcímre várjuk "Best of 2015" tárggyal december 11-e, péntek üzemzárásig. A beérkezett jelölésekből és a Kreatív személyes kedvenceiből december 14-én hétfőn áll össze a shortlist a két témában, amelyekre majd várjuk az olvasók szavazatait. Az eredményeket a karácsony előtti napokban hirdetjük ki.  

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés