hirdetés
hirdetés

Esomar, WFA - budapesti konferenciával

2008-05-15
Sanghaj és Dublin után Budapesten rendezi meg az Esomar és a Reklámozók Világszövetsége (WFA) a World Wide Multi-Media Measuremen (WM3) szakmai konferenciasorozatát. A júniusi nemzetközi rendezvényen előadást tartanak a vállalati hirdetők, piackutatócégek, valamint médiatulajdonosok képviselői.
A 2006-os sanghaji és a 2007-es dublini konferencia után június 2-án érkezik Budapestre a multimédiás kutatásokkal foglalkozó WM3.

A rendezvényen vállalati hirdetők - Procter & Gamble, The Coca-Cola Company, Microsoft, Philips, Avon - piackutatócégek - The Nielsen Company, GfK, TNS, Millward Brown -, valamint médiatulajdonosok - BBC, Network Ten, RTL, MTV Networks – szakemberei tartanak előadásokat. A konferencia arról szól majd, hogy a mai multimédiás világban miképpen érhető el a leghatékonyabban a fogyasztó, hogyan mérhetők a fogyasztók vásárlási szokásai, s hogyan lehet felelős döntést hozni márkastratégiák kidolgozásakor a legfejlettebb kutatási módszertanok segítségével.

„Azért esett a térségben Magyarország fővárosára a választásunk, mert Budapest a hagyományt a modernitással kombinálja és ezáltal tökéletes helyszínként szolgál konferenciánknak, melynek középpontjában éppen az új technológiáknak a hagyományos piackutatás területén történő alkalmazása áll” – mondta Véronique Jeannin, az Esomar vezérigazgatója.
 
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés