hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eszegettek volna

Az MRSZ Konferencia bulija

A Magyar Reklámszövetség jubileumi konferenciájának bulihelyszíne, az egri Rossz Templom meleg narancssárga fényben úszott a hűvös templomfalak között.
hirdetés

Október 29-én este a sok fontos ember elégedetten kerülgette a gőzölgő, illatos ételeket, mígnem a szervírozásnál kiderült, hogy asztalok híján a gusztusos húsok felvágásáról le kell mondaniuk (két kéz, egy tányér, egy villa és egy kés). A fergeteges buli és az egy kézzel is fogyasztható italok az est későbbi szakaszában feledtették a korgó gyomrokat. Igaz, banán is volt.

Nagy Péter, az MRSZ leköszönő főtitkára és Levendel Ádám, az MRSZ elnöke

Esti parti felülnézetből az egri Rossz Templomban

Mondok Árpád, az MC Media ügyvezető igazgatója és Pócsik Ilona, a Reklám Világszövetség Magyar Tagozatának elnöke
Papp Gábor, az Est Média marketingigazgatója és Tamás György, az Est kreatívigazgatója

Kreatívigazgatók az első sorban: Tordai Péter BBDO, Tihanyi Péter Euro RSCG, Szénássy Alex Ogilvy, Nemes Juli, mögöttük: Geszti Péter, Akció

Fazekas Ildikó, az ÖRT főtitkára, Feledi György, az AdMaster ügyvezető igazgatója


(forrás: Hullámvadász)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés