hirdetés
hirdetés

Etarget - megállapodott az Origóval

2008-01-09
Új partner csatlakozott a kulcsszavas reklámrendszert üzemeltető Etargethez. A közép-európai cég az Index és a Sanoma mellett januártól az Origón, az Iwiwen és a Freemailen is értékesít hirdetéseket.
Januárban új portállal bővült az Etarget hirdetési rendszere. A megállapodás értelmében a cég az Origón tartalmilag célzott hirdetéseket, míg a Freemailen és az Iwiwen általános linkeket helyez el.

Az új együttműködéssel tovább erősödött az Etarget pozíciója a kattintásalapú hirdetési piacon, hiszen a cég az Index-szel és a Sanomával is kapcsolatban áll. Az Etarget eddig 477 hazai portállal kötött szerződést.

Kálmán Tamás, az Etarget magyarországi vezetője szerint a cég jelenleg napi 70 millió célzott, internetes reklámüzenet kiszolgálására képes.

Mint arról beszámoltunk a magyar, cseh, szlovák, román, szerb, horvát és bolgár piacon működő Etargetnél tulajdonosváltás zajlott, a Közép-Európai Média és Kiadó (KEMK) kivásárolta a Genesis Capital cseh pénzügyi befektető csoport tulajdonrészét.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés