hirdetés
hirdetés
hirdetés

Etarget - megállapodott az Origóval

Új partner csatlakozott a kulcsszavas reklámrendszert üzemeltető Etargethez. A közép-európai cég az Index és a Sanoma mellett januártól az Origón, az Iwiwen és a Freemailen is értékesít hirdetéseket.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek
Januárban új portállal bővült az Etarget hirdetési rendszere. A megállapodás értelmében a cég az Origón tartalmilag célzott hirdetéseket, míg a Freemailen és az Iwiwen általános linkeket helyez el.

Az új együttműködéssel tovább erősödött az Etarget pozíciója a kattintásalapú hirdetési piacon, hiszen a cég az Index-szel és a Sanomával is kapcsolatban áll. Az Etarget eddig 477 hazai portállal kötött szerződést.

Kálmán Tamás, az Etarget magyarországi vezetője szerint a cég jelenleg napi 70 millió célzott, internetes reklámüzenet kiszolgálására képes.

Mint arról beszámoltunk a magyar, cseh, szlovák, román, szerb, horvát és bolgár piacon működő Etargetnél tulajdonosváltás zajlott, a Közép-Európai Média és Kiadó (KEMK) kivásárolta a Genesis Capital cseh pénzügyi befektető csoport tulajdonrészét.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés