hirdetés
hirdetés
hirdetés

EU, MTV - esélyegyenlőségi pályázat

Az Európai Unió (EU) és a Music Television (MTV) közös pályázatot indított, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a diszkrimináció elleni küzdelem fontosságára. A pályázatra vizuális munkákkal, képpel, videoval és kollázzsal is lehet jelentkezni.
hirdetés
Az EU és az MTV pályázata a 2007 Egyenlő Esélyek Mindenki Számára Európai Év és az ötödik éve folyó „A sokszínűségért. A diszkrimináció ellen.” elnevezésű figyelemfelkeltő kampány része.

A pályázat lényege, hogy a nevezőknek az esélyegyenlőség előnyeire, és a diszkrimináció elleni harc fontosságára kell rámutatniuk a beküldött művekkel, melyek képet, videót és kollázst tartalmaznak, és témájuk a sokszínűség vagy az esélyegyenlőség. 

A pályázat fődíja egy négyezer euró értékű, kétszemélyes utazás egy szabadon választott európai városba. A nevezési határidő december 8-ika, a győztest december 17-én hirdetik ki.

Az MTV a pályázatot egy szpottal népszerűsíti, mely csak a csatornán fog futni az Egyesült Királyságban, Írországban, Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Montenegróban, Németországban, Ausztriában, Svájcban, Olaszországban, Spanyolországban, Franciaországban, Belgiumban, Hollandiában, Dániában, Finnországban, Svédországban, Lengyelországban, Romániában és Portugáliában.

A szpotot a Media Consulta készítette, mely az Európai Bizottság központi PR ügynöksége Berlinben. Szintén a Media Consulta feladata, hogy minden EU tagállamban válasszon egy partnerügynökséget.  2006 novemberéig a Double Decker látta el ezt a feladatot Magyarországon, őket követően pedig a Primetime Communicationst választották ki tenderen, két jelentkező közül.

A szpot megtekinthető itt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés