hirdetés
hirdetés
hirdetés

Euro Effie - az Adidasért járt a Grand Prix

Díj nélkül zárta a versenyt a Magyarországról az Euro Effie shortlist-jére bejutott DDB és a Grey, a versenyen hatékonyságban az abszolút győztes a 180 Amsterdam egyik Adidas kampánya lett, az év nemzetköz ügynöksége díjat idén is a Grey EMEA kapta.
hirdetés

Eredményt hirdettek az Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (EACA) által szervezett versenyen, ahol a Grand Prix-t a 180 Amsterdam vihette haza az Adidasnak készített Impossible Field című kampányért.

Az év legjobb márkabevezetéséért járó díjat a TBWA/NEBOKO kapta meg a TomTomnak készített „TomTom GO, the Democratization of Car Navigation” című aktivitásért, míg a legkisebb költségvetésű kampányért a varsói Leo Burnett kapott elismerést. A zsűri a Procter & Gamble-nek készített „Boy” című kampányt díjazta. A Grey EMEA a tavalyi eredményét megismételte és idén is átvehette az Év ügynöksége díjat. A Grey az idei Euro Effie-n nyolc díjat gyűjtött be: egy aranyat, egy ezüstöt, valamint hat bronzot.

A zsűri 41 hirdetést válogatott be az Euro Effie második fordulójába, köztük szerepelt Magyarországról a DDB és a Grey, de a két ügynökség nem kapott díjat a versenyen. A DDB Budapest az SCA megbízásából készült Libero kampánnyal mérette meg magát, míg a Grey a Procter & Gamble Lenor kampányával került a legjobbak közé. A második fordulóban 19 ügynökség került a shortlistre, ezek közül legtöbb nevezéssel - nyolc kampánnyal - Németország szerepelt.

Az Effie reklámhatékonysági versenyt világszerte 30, Európában 18 országban rendezik meg, Magyarországon a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata (IAA) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MaKSZ) 2002 óta szervezi meg a versenyt. Tavaly Grey Europe lett az év nagydíjasa, az év kampányának járó díjat pedig az Ogilvy & Mather nyerte a Dove „Valódi nők” kampányával.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés