hirdetés
hirdetés
hirdetés

Euro Effies – várják a nevezéseket

Az ügynökségek és a hirdetők már jelentkezhetnek az Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (EACA) Euro Effies reklámhatékonysági versenyére.
hirdetés

Az európai reklámhatékonysági verseny idei kiírására február elsejétől fogadják az ügynökségek jelentkezését. A versenyre olyan kampányokkal lehet nevezni, amelyek 2005 január 1. és december 31. között, legalább két európai ország piacán futottak. Az érdeklődők április 14-ig adhatják le nevezéseiket.

A győzteseket a szeptember 27-i brüsszeli díjkiosztó gálán, valamint szeptember 28-án, a verseny honlapján hirdetik ki. A szokásos szolgáltatás és termék-kategóriákon kívül idén újra meghirdetik a kategóriáktól független, brand bevezetésért, márkafrissítésért és márkaintegrációért odaítélt Business Challange Awards-ot is. A Special Awardok listáján található még a legalább 40 százalékban nyomtatott sajtóreklámra alapozó kampányok legjobbjának járó Sappi Print Media Efficiency Award, a társadalmi célú reklámokat díjazó The Stig Carlson Award for Socially Responsible Campaigns, valamint kiosztják majd a Grand Prix-t, az Euro Effies nagydíját, és az év ügynöksége díjat is.

A versenyre tavaly 13 országból 86 nevezés adtak be, amely rekordot jelentett az európai verseny történelmében. 2005-ben az év nagydíjasa Grey Europe lett, az év kampányának járó díjat pedig az Ogilvy&Mather nyerte a Dove „Valódi nők” kampányával.

Az Effie reklámhatékonysági versenyt először 1968-ban az Amerikai Marketing Szövetség rendezte meg New York-ban. Jelenleg világszerte 30, Európában 18 országban rendeznek versenyeket. Magyarországon a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata (IAA) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MaKSZ) 2002-ben rendezte meg első ízben a versenyt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés