Eurobest - nincs magyar döntős
2005-11-29
A tavalyi verseny után idén sem került magyar reklám az idei Eurobest Awards shortlistjére.
A tévé/mozi kategóriából 180 munka jutott a döntőbe, a printhirdetések közül pedig 268 reklám versenyezhet a díjért. Ezenkívül 175 közterületi, 32 rádió és 85 interaktív felületre készített reklámnak van még esélye a versenyen.
A közép-kelet-európai régióból öt országból összesen 15 hirdetés került a döntőbe, a legesélyesebbek kilenc munkával a román ügynökségek. A csehek négy hirdetéssel, az észtek, a szlovének és a lengyelek pedig egy-egy reklámmal képviselik magukat a legjobbak között.
A kategóriák győzteseit és a Eurobest Év Ügynöksége díj nyertesét december 1-én hirdetik ki a verseny honlapján.
A Jung von Matt Hamburg elnöke és alapítója, Jean-Remy von Matt irányításával dolgozó zsűri a tévé/mozi, a sajtó, a közterület és rádió kategória alkotásait zsűrizi, az interaktív munkákat pedig egy külön csapat értékeli Seb Royce, a Glue London ügyvezető igazgatójának felügyelete alatt. Az idei versenyen magyar zsűritag is dolgozik: Kádár Tamás, a Publicis kreatívigazgatója kapott meghívást a testületbe.