hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eurobest Awards - fokozódó érdeklődés

Lezárult az Eurobest Awards reklámverseny nevezése, a fesztiválra idén 14 százalékkal több reklámot küldtek be az ügynökségek, mint tavaly.
hirdetés
Az európai kreatívok idei seregszemléjére összesen 4269 nevezés érkezett az ügynökségektől, ami 14 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Legnagyobb arányban az outdoor kategóriába érkezett pályamunkák száma nőtt (16,5 százalék), ezt követi a rádió (16 százalék), majd a tévé/mozi (2,6 százalék). A fesztivál szervezőinek adatai szerint idén ugyanannyi print munka érkezet, mint 2004-ben.

A nevezések száma mellett növekedett a versenyben résztvevő ügynökségek száma is: idén 32 országból összesen 468 ügynökség küldött nevezést, szemben a tavalyi 385 reklámcéggel. Az Eurobest Awards-ok történetében az idei az első év, amikor interaktív reklámokkal is versenybe szállhatnak az ügynökségek.

Az idén 18. alkalommal rendezik meg az Eurobest Awards-ot, amelynek zsűrizését Londonban tartják november 27-án. A shortlisteseket november 29-én teszik közzé, a győzteseket december elsején hirdetik ki.

A Jung von Matt Hamburg elnöke és alapítója, Jean-Remy von Matt irányításával dolgozó zsűri a tévé/mozi, a sajtó, a közterület és rádió kategória alkotásait zsűrizi, és egy külön csapat értékeli majd az interaktív munkákat Seb Royce, a Glue London ügyvezető igazgatójának felügyelete alatt. Az idei versenyen magyar zsűritag is dolgozik: Kádár Tamás, a Publicis kreatívigazgatója kapott meghívást a testületbe.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés