hirdetés
hirdetés
hirdetés

Extreme - új megbízások

A Magyar Telekomtól és a Malévtól kapott BTL-megbízást az Extreme.
hirdetés

A T-Com és a T-Mobile közös, Oda-Vissza elnevezésű konstrukcióját az ATL-kampány mellett BTL-aktivitás is támogatta. A BTL-feladatokra nem írtak ki tendert, a megbízást az Extreme felkéréssel kapta meg. Az Oda-Vissza kedvezménycsomag népszerűsítésére az ügynökség egy 52 napig tartó játékot tervezett, amely online formában a Telekom honlapján fut március 2-tól. Az ATL-felületeken futó reklámokat a Lowe GGK készíti.

Malév Szabadjárat néven a magyar légitársaság is akciót indított. A kommunikáció BTL-megbízását az Extreme nem a hirdetőtől, hanem az ATL-reklámokat készítő Akció-Nxs-tól kapta. A promóció célja, hogy széles körben megismertesse a Malév európai országokba tartó járatait, és felhívja a figyelmet arra, hogy a fapados járatokkal ellentétben a Malév a jegy-értékesítésen kívül egyéb szolgáltatásokat is nyújt. Az akcióhoz több közismert személyiség adta a nevét, például Béres Alexandra, fitnessvilágbajnok vagy az énekesnő Zséda.
Mint ahogy a Kreatív Online megtudta: az Extreme dolgozott már mindkét nagy céggel. Mindkét megbízás eseti, és a promóció végéig szól.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés