hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ez a Hipnózis történetének legerősebb zsűrije

A Heimat Berlin, a Fallon Prague és a McCann Erickson Bucharest kreatívigazgatója is Budapestre jön a magyar alkotásokat zsűrizni. Nézd meg a teljes névsort!

hirdetés

Ahogy az a hirdetéseinken már látható volt, 2018-tól még izgalmasabbá tesszük a Kreatív reklámversenye, a Hipnózis zsűrijét: külföldi szakújságírók mellett külföldi kreatívigazgatók is Budapestre érkeznek, hogy az elmúlt év magyar kreatívtermését megmérjék.

Fent Ricardo Distefano és Mark Tungate, lent Átila Martins, Gellért Emese és Ruxandra Papuc
Fent Ricardo Distefano és Mark Tungate, lent Átila Martins, Gellért Emese és Ruxandra Papuc

A Hipnózis zsűrijét ezúttal is Mark Tungate, az EPICA reklámverseny Párizsban élő brit zsűrielnöke vezeti. Csatlakozik hozzá Ricardo Distefano, a Heimat Berlin kreatívigazgatója, Átila Martins, a Fallon Prague kreatívvezetője és Ruxandra Papuc, aki a McCann Bucharest csapatában zenél group creative director pozícióban. Agata Malkowska-Szozda a lengyel Press, Adnan Arnautlija a szarajevói Media Marketing szakújságírója, mindketten visszatérők a zsűriben.

A MAKSZ az isobaros Länger Veronikával és a young & rubicames Falvay Lászlóval, az MRSZ az IBS-tanszékvezető Nagy Bálinttal és a Wavemaker-vezető Gulyás Jánossal erősítette a zsűrit. A hazai kreatívszakemberek közül a Kreatív Gellért Emesét (Memo Communications) és a szabadúszó Benesch Ferencet kérte fel. Az előzetes online zsűrizésben, a shortlist kialakításában Portugáliától Új-Zélandig vesznek részt reklámos szakújságírók.

A Hipnózisra március 9-ig lehet nevezni, itt gyűjtöttük össze a részletes infókat.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés