hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy képre tolta fel az idei év összes hazai agybaját a 20. ARC kiállítás közönségkedvence

Bár a plakátverseny hivatalosan véget ért, a közönségszavazás eredménye csak most futott be. 

hirdetés

Idén a pályázat a koronavírus okozta bizonytalanságra összpontosított. A szervezők arra voltak kíváncsiak, hogy a vállalkozó kedvű plakáttervezők hogyan élték meg az utóbbi hónapokat, mi jár a fejükben a jövőre vonatkozólag.

A kiállítás november elsején véget ért, pont eddig lehetett szavazni a közönségkedvencre. A szervezők összeszámolták a szavazatokat, mely szerint Gulyás Lídia ríl lájf című alkotása 1274 voksot kapott – több mint kétszer annyit, mint az utána következő mű – a 7607-ből. 

 


Ríl lájf / Gulyás Lídia 

Az idei pályázat győzteseit itt is meg lehet nézni. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés