hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ezek a csapatok jutottak tovább a New Stars előválogatón

Kihirdették a New Stars, fiataloknak kiírt kreatívverseny előválogatójának rövidlistáját.

hirdetés

 

Az alábbi párosok mehetnek tovább a döntőbe:

  • Budavári Balázs, Tölcsér Borbála - DDB
  • Fülöp Richárd, Arányi Bogi - Bold/JWT
  • Géber Tibor, Horváth Ambrus - Cluso
  • Takács András, Rajkó Mihály - Y&R
  • Alberti Rita, Csekk István - ACG

A döntő július 13-án délután lesz az Umbrella irodájában, ahol személyesen prezentálnak a csapatok. Az új brief alapján mindössze 24 órájuk lesz az ötletelésre, és a prezentáció elkészítésére.

A New Stars a koreai Adstars reklámfesztivál magyar előválogató versenye. A szervezők 30 év alatti, vagy maximum 3 éve a reklámszakmában dolgozó kreatívok jelentkezését várták, akik kétfős teamekben pályázhattak. A verseny kétfordulós. Első lépésben a pályázóknak le kell tölteniük a breifet és erre kellett kidolgozniuk egy koncepciót.

Az előválogató zsűrije:

  • Karolina Galácz (Y&R)
  • Gábor Spielmann (Kabooom)
  • István Bracsok (White Rabbit)
  • Péter Papp (Carbon)
  • Lajos Horváth (Cluso)
  • Viktor Uhrin (Umbrella)
  • Ferenc Benesch (Geometry)

Mit lehet nyerni?

A legjobb csapat egy 1600 dollár értékű résztvételi lehetőséget nyer a koreai versenyen (szállás és részvétel a New Stars nemzetközi mezőnyében). A magyar előválogatót a verseny egyik zsűritagja, Spielmann Gábor szervezi a Melkweg és az Umbrella segítségével. A szervezők azt ígérik, mindent megtesznek, hogy a nyertes csapat utiköltségét is előteremtsék, ehhez jelenleg keresnek szponzorokat.

A New Stars versenyről kicsivel többet itt lehet megtudni >>>

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés