hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fabricius már nem ad tanácsot az NFÜ-nek

Közös megegyezéssel felbontotta az együttműködési szerződést a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) és a Republic Advertising & Branding (Republic).
hirdetés

Alig több mint egy év után megszűnt az együttműködés a Republic és az NFÜ között. A 2007-ben megkötött szakértői tanácsadói szerződés a Nemzeti Fejlesztési Terv (NFT) második szakaszának kommunikációjához kapcsolódott.

Fabricius Gábor, a Republic kreatívigazgatójának vezetésével a Republic háttérkutatásokat készített a magyar lakosság és általában a fejlődés, fejlesztés viszonyáról, majd megalkották a márka- és kommunikációs stratégiát.

A Republic által készített alapokra építették a később kiválasztott ügynökségek az egyes reklámokat. A "Benned van" szlogen-t például a Publicis találta ki, de dolgozott kampányokon az Ogilvy & Mather is.

A több szakaszban futó NFT és Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT) kommunikációja során a Republic eseti tanácsadó megbízásokat kapott. Fabricius utoljára idén nyáron adott tanácsot.

A szakítás okáról megkérdeztük Csík Tibort, az NFÜ kommunikációs fősztályvezető-helyettesét, aki a háromszakaszos kommunikáció végével magyarázta a szerződés felbontását:  "Az elmúlt hónapokban az NFT és az ÚMFT olyan szakaszba érkezett, amiben változtak az irányok és az aktuális feladatok is, ebben pedig már nem volt szükség a korábbi tanácsadói munkára".

"Végéhez ért a stratégiaalkotás időszaka, emiatt véget ért a stratégiai megbízás" - kommentálta a szerződés felbontásának prózai okait Fabricius Gábor.

A márkastratégiai tanácsadásért tavaly összesen 7,5 millió forintot számlázott a Republic, az azóta felmerült eseti megbízások összege pedig 5,2 millió forint volt. Az NFT és ÚMFT kommunikációjára az  elmúlt két év alatt közel kétmilliárd forintot költött az NFÜ, ennek 85 százaléka volt EU-s forrás.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (7 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
au, nem esett le.
#
okés, nem komolyan mondtam, talán kiderült, illetve a hajdupétert azt igen. azt komolyan gondoltam mégis.
#
@lebowsky,
anyánkra esküszünk, tényleg az adatbázisunk szart be. a 16-án kirakott hírek, beírt kommentek, érkezett álláshirdetések és feltöltött bannerek mind-mind
elszálltak. 15-ei éjjeli mentést tudtunk visszatölteni, a keddi híreket is szerda reggel, egyesével raktuk vissza. azok nyilván megvoltak nekünk a gépeinken, úgyhogy ki
tudtuk rakni megint, a kommenteket nem mi írjuk, úgyhogy azok nem voltak meg.

szóval még egyszer: nem töröltük, azt csak kirívó esetekben szoktunk - a kényes témák feszegetése nem tartozik ezek közé, sőt -, indoklunk és nyomot hagyunk róla.
bocs a kellemetlenségért.
#
az enyémet törölte vki, de nem tudom reprodukálni szó szerint, másképpen meg nem akarom leírni,mert az szánalmas. egy dolgot viszont megtanultam ebből: soha ne szarakodj
közpénzeket költő "tanácsadókkal", mert nekik vannak haverjaik. aztán lehet, hogy ezt is a hajdupéter zúzatta be, pedig ebben nem fotósoppolt senki értelmes arcot a
csaja melleire. mindegy, nem érdekes, vihar a biliben. közpénzek jönnek, közpénzek mennek, de ennyiért igazán adhatna már valaki épkézláb tanácsot valakinek, mert ez a
fajta költekezés a pofátlan lopás teteje, akár törlik ezt a kommnetet, akár nem.
#
Ne haragudjatok, adatbáziszűreink vannak, ha néztétek, a hírek is el-eltünedeztek tegnap napközben és éjjel. Nem töröltünk semmit, de a tegnapi hozzászólásokból is
vesztek el, ha valaki látja, hogy hiányozna az övé, legyen szíves írja vissza - és bocsánat tőle.

Nem szoktunk törülni, ha mégis rákényszerülünk, nyommal tesszük.
#
Most vagy nagyon szemérmes a modera, vagy nagyob beletaláltunk valamibe?
Vagy akkor ezt is törli valaki előbb-utóbb...
#
"Végéhez ért a stratégiaalkotás időszaka, emiatt véget ért a stratégiai megbízás"
Drága volt ez a lufi is...
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés