hirdetés
hirdetés

Facebookon is kampányol a Pedigree

2010-06-02

A tavalyihoz hasonlóan idén is elindította a Pedigree örökbefogadási programot a márkát gyártó és forgalmazó Mars Magyarország. A cég pr-ügynöksége, a Hill & Knowlton közösségi média kommunikációval is kiegészítette a kampányt.

Június 1-jén indult és november 30-áig tart az állateledeleket is gyártó és forgalmazó Mars Magyarország idei Pedigree örökbefogadási programja, amelynek során a vásárlók az akcióban részt vevő termékek megvételével kutyamenhelyeket támogathatnak. A program 11 országban fut, Magyarországon a vállalat a teljes pr-kommunikációval, akár csak tavaly, idén is a Hill & Knowltont bízta meg, amely a klasszikus pr-feladatok mellett közösségi média kommunikációval egészítette ki a kampányt. A pr-megbízás részeként az ügynökség május 10-én sajtótájékoztatóval nyitotta meg a kampányt, menhelylátogatást szervez, kapcsolatot tart a program nagykövetével, Hegyi Barbara színésznővel, valamint egy társadalmi párbeszéd szervezését is vállalta a felelős állattartás kérdésében. A kerekasztal beszélgetésen szakértők, civil szervezetek és hatóságok képviselői vázolták a problémákat, és tettek megoldási javaslatokat.

Az állatbarátok a hivatalos honlap mellett Facebookon is követhetik a kampányt, ahol a vállalat minden klubtag után egy tál kutyaeledelt adományoz egy, a közösség által kiválasztott menhelynek. A 37 menhely bármelyikére a Facebook klub tagjai szavazhatnak a Pedigree örökbefogadási program honlapján. A legtöbb szavazatot elérő menhely az állatok világnapján, október 4-én veheti át a klubtagok száma alapján összegyűlt mennyiségű állateledelt. A Facebookon a klubnak jelenleg több mint 1800 tagja van. A Hill&Knowlton hozta létre, és kezeli a kampány Twitter profilját is, amelyen nyomon követhető a kampány és az örökbefogadással, felelős állattartással kapcsolatos hírek is.

 „A program annyira közel áll a szívünkhöz, hogy mi magunk is fogadtunk örökbe egy kutyát, Montevideo Kálmánnak kereszteltük, akinek külön blogot is vezet a csapat. Lelkesedés és szakértelem nélkül ezt a témát sikeresen kommunikálni nem lehet” – mondta Lakatos Zsófia a Hill & Knowlton ügyvezető igazgatója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés