Felpörgő példányszám, példátlan nézettség

Minden olimpiai évet kiemelten kezel a média, és nem lesz ez másképp idén sem. Ráadásul futball-Európa-bajnokságot is rendeznek Franciaországban, 1972 óta először a magyar válogatott szereplésével, emiatt a nézők és a hirdetők a szokásosnál is kiemeltebb figyelmet fordítanak a sportra. A televíziós közvetítésektől kezdve a nyomtatott különszámokon át a digitális élő hírfolyamig számos formában készülnek a médiacégek a foci-Eb-re és az olimpiára. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás