hirdetés
hirdetés
hirdetés

Felrobbantották az internetet

A PR-Toplista 2. legsikeresebb hirdetője az NNG.

hirdetés

A Szülinapp-kampány az Effie-n aranyat ért a Bevezetőkampány (termék, szolgáltatás újrabevezetése) kategóriában. A Prizmán két aranyat is érdemelt a Digitális pr, illetve a Reputációmenedzsment és issue-mendzsment kategóriákban, míg a mikroszájt/weboldal esetében shortlistre került. Mindezeken túl a Sándor Imre-díjat is megnyerte. Az NNG globális pr-menedzserével, Schenk Andreával beszélgettünk.

Felső sor, balról jobbra: Kersztessy Zoltán, Kálmán Kristóf, Nicholas Maffe, Putz Patrik; alsó sor, b-j: Schenk Andrea, Annegret Munitzk, Horváth Eszter Anikó

Mi volt a kampány háttere?

Az NNG klasszikusan B2B-kommunikációt folytat, így az átlagfogyasztók felé ez a kampány jelenítette meg cégünket. A tizedik születésnapunkra a magyar közönségnek mindenképpen szerettünk volna egy olyan akciót, amiben ingyenesen letölthetővé tennénk a mobilapplikációt. Alapvető kommunikációs célként azt jelöltük meg, hogy az NNG nevét összekapcsolják az iGO Navigációval. A SzülinApp kampányában négy ügynökség, a médiakapcsolatokat koordináló, sajtótájékoztatót is szervező Café PR, a digitális kampányért felelős Core Digital, a mikroszájtot és a vizuális elemeket megalkotó Benedict & Helfer, valamint a videót készítő Proud Productions vett részt. A résztvevő felekkel zajló közös munkánk során fogalmazódott meg, hogy okostelefonos, autóval rendelkező célcsoporthoz kell szólnunk, és az is hamar nyilvánvalóvá vált, hogy elsősorban online aktivitásról lesz szó. Az iOS és androidos platformon egyaránt elérhető ingyenes letöltést ráadásul az évfordulóra utalva mindössze 10 napon keresztül tettük lehetővé. Hogy ezt maximálisan kihasználjuk, két szakaszból álló kampányt hoztunk létre: a teaser-fázisban kellett az edukációnak megtörténnie, így a második, amelyre egyébként két hétvége is esett, már a letöltésre ösztönzésről tudott szólni.

A mikroszájton lehetett feliratkozni arra a hírlevélre, amely a letöltési időszakot jelezte számukra, ezért a letöltés idején már alapvetően nem ezzel kellett foglalkoznunk.

NNG

Helyezés a Pr Toplistán: 2.

Pontszám: 940

Díjnyertes kampány: SzülinApp

Partnerügynökségek: Café PR, Core Digital, Benedict & Helfer, Proud Productions

Értékesítés nettó árbevétele 2014-ben: 23,4 milliárd forint

Adózott eredmény 2014-ben: 6,36 milliárd

Milyen eredménnyel zárult a kampány?

Rögtön az első napon túl voltunk a százezer letöltésen, ami a kampány végére 483 ezerre nőtt. A kampány egész időszakát tekintve több mint 700 megjelenést regisztrálhattunk. A hír egyébként már a letöltés előttre időzített sajtótájékoztató napján 300 megjelenést generált, ami a hirado.hu újságíróját arra a fordulatra ragadtatta, hogy az NNG „felrobbantotta az internetet”. Ezt egy sajtótájékoztatóval, négy közleménnyel, egy embargós interjúval és egy online bannerkampánnyal sikerült elérnünk. A hr-eseink arról számolnak be, hogy állásinterjúkon azóta is gyakran említik a jelentkezők a SzülinApp kampányt.

Hogyan folytatódik a márka kommunikációja?

Továbbra is az autóipari cégek felé irányuló B2B kommunikáció marad a fókuszban. A világon 12 irodánk van, több régióban helyi ügynökségekkel is együtt dolgozunk, mindezt Magyarországról koordináljuk.
A helyi aktivitások sajtóeseményekben, kiállításokon való részvételben merülnek ki.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés