hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fidelio - megújult az egyéves programmagazin

Új designt kapott és kibővült a tartalma a Fidelio című ingyenes zenei programmagazinnak.
hirdetés
A Fidelio Média Kft. tavaly szeptemberben indította el a klasszikus, jazz- és világzenei programmagazinját, amelyet havonta ad ki. A kft. rendezvényszervezéssel, offline és online kommunikációval és médiatervezéssel is foglalkozik. A kiadó tájékoztatása szerint 20 ezer példányban terjeszti kiadványt. Az októberi szám új külsővel és két új rovattal jelent meg. A lap nemzetközi és magyar aktuális jazz és világzenei híreket és bontásban az adott hónap klasszikus, jazz- és világzenei rendezvényét, valamint könyv- és DVD-ajánlókat közöl. Az októberi számtól kezdve a kiadvány magazinosabb formát ölt, olvasható benne interjú, valamint egy téma kapcsán egy körkérdés-rovat is elindult.

A Fideliohoz a komolyzene rajongók az ország 80 településén, összesen 250 terjesztési ponton férhetnek hozzá. Az állványos kihelyezések mellett a kiadványt a kiadó zenei és művelődésügyi intézményekben terjeszti, de a tervek szerint a lap hamarosan a turisztikai irodákba is eljut. A korábbinál fiatalosabb logót és új designt a társaság házon belül készítette.

A megújult kiadvány népszerűsítésére nem indul ATL-kampány, de a lap neve sok zenei és kulturális rendezvényen jeleink meg támogatóként.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés