hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fidelio Súgó - új kulturális magazint indít

Fidelio Súgó néven szeptemberben egy új kulturális programmagazin debütál a piacon. A lap kiadására újonnan alakult meg a Fidelio Súgó nevű cég, amelyet a Fidelio Média és az Econet többségi tulajdonában lévő Pesti Est alapított.
hirdetés
Az új ingyenes terjesztésű kulturális programmagazin évente 10 alkalommal, legalább 128 színes oldalon, és 50 ezer példányban jelenik meg országszerte. A Fidelio Súgó két magazin, a Pesti Est által kiadott Súgó és a Fidelio Média által megjelentetett Fidelio Magazin helyére lép és egységesíti a két lap tartalmát.

A Fidelio Súgó a színház, az opera, a klasszikus zene, a jazz- és világzene, valamint a vizuális művészetek világát ismerteti majd.

A szeptember 21-én megjelenő lap vezetését Zsoldos Dávid, a Fidelio Média eddigi irányítója látja majd el, aki több éves IT-menedzsment, újságírói, rádiós-műsorvezetői tapasztalata mellett a Jeunesses Musicales zenei világszervezet magyar tagszervezetének elnöki tisztét is betölti.

Az Est Csoport és a Fidelio Média hosszútávú, stratégiai együttműködésének célja, hogy a kultúrafogyasztókat elérni kívánó hirdetők, valamint a kulturális szegmens számára kínáljon megjelenési lehetőséget.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés