hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum

Film shortlist - a magyaroknak nem kell tovább izgulniuk

Egyetlen magyar televíziós szpot sem szerepel a portorozsi reklámverseny döntőjében. A Golden Drum reklámfesztivál legrangosabb kategóriájában 63 televíziós szpot jutott a shortlistre. A győzteseket az október 19-i díjátadó gálán hirdetik ki.
hirdetés
A 63-as listán a román ügynökségek neve szerepelt leggyakrabban a közép-kelet-európai régióból, de nem sokkal maradtak le a csehek és a lengyelek sem. A románok nyolc tévés szpottal esélyesek díjra, míg a cseh és lengyel ügynökségek összesen hét-hét munkával szerepelnek a legjobbak között. A román ügynökségek közül a díjra esélyes a Starlink Creative Services, a Publicis, a GMP Advertising, az Ogilvy & Mather és a BV McCann Erickson. Ez utóbbi ügynökség az előző évben is jól teljesített, mint a legtöbb pontot szerző ügynökség, megnyerték a Golden Rose díjat. 

A régióból Horvátország, Szlovénia, Szlovákia és Szerbia egy-egy reklámfilmmel képviselteti magát a shortlisten. A magyar ügynökségeknek a tavalyihoz hasonlóan idén sem kell tovább izgulniuk a versenyen.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés