Golden Drum
Film shortlist - a magyaroknak nem kell tovább izgulniuk
2007. október 19. 11:02
Egyetlen magyar televíziós szpot sem szerepel a portorozsi reklámverseny döntőjében. A Golden Drum reklámfesztivál legrangosabb kategóriájában 63 televíziós szpot jutott a shortlistre. A győzteseket az október 19-i díjátadó gálán hirdetik ki.
- Interaktív munkák - szigorú volt a zsűri
- Ujj Mészáros Károly - elkészült a filmmel
- Román reklámipar - idén is bizonyít Portorozsban
- Corbis Photography Award - a német Scholz győzött
- Golden Drum - az első nyertesek
- Golden Drum - csak 104 magyar nevezés Portorozsban
- Golden Drum - előadók a horizonton
- Golden Drum - Ujj Mészáros Károly is rendez
- Golden Drum - új díj kreatív fotósoknak
- Golden Drum - megvannak a zsűrielnökök
A 63-as listán a román ügynökségek neve szerepelt leggyakrabban a közép-kelet-európai régióból, de nem sokkal maradtak le a csehek és a lengyelek sem. A románok nyolc tévés szpottal esélyesek díjra, míg a cseh és lengyel ügynökségek összesen hét-hét munkával szerepelnek a legjobbak között. A román ügynökségek közül a díjra esélyes a Starlink Creative Services, a Publicis, a GMP Advertising, az Ogilvy & Mather és a BV McCann Erickson. Ez utóbbi ügynökség az előző évben is jól teljesített, mint a legtöbb pontot szerző ügynökség, megnyerték a Golden Rose díjat.
A régióból Horvátország, Szlovénia, Szlovákia és Szerbia egy-egy reklámfilmmel képviselteti magát a shortlisten. A magyar ügynökségeknek a tavalyihoz hasonlóan idén sem kell tovább izgulniuk a versenyen.
A régióból Horvátország, Szlovénia, Szlovákia és Szerbia egy-egy reklámfilmmel képviselteti magát a shortlisten. A magyar ügynökségeknek a tavalyihoz hasonlóan idén sem kell tovább izgulniuk a versenyen.
(forrás:
Kreatív Online)