hirdetés
hirdetés
hirdetés

Filmplakát kiállítás - díjaztak

A 39. Magyar Filmszemle kísérőprogramjaként idén is kiosztották az Év Filmplakátja díjakat. A Magyar Filmplakát Kiállításon a szakmai elismerést az A 13-as, míg a közönségdíjat a Friss levegő című film anyagának tervezője kapta.
hirdetés
Ötödik alkalommal rendezték meg a filmszemle kísérőprogramjaként a filmplakát kiállítást, ahol az „Év Filmplakátja” díjért 36 alkotás indult. A pályázatok közül két plakát kapott elismerést: a verseny szakmai díját az A 13-as című film anyaga nyerte el, amelyet Kenczler Márton, a Fourty Mainstreet kreatívügynökség munkatársa készített, míg a közönség elismerésében a Friss levegő plakátja részesült, amelyet Kocsis Ágnes rendező ötlete alapján Muka Péter grafikus tervezett. Ez utóbbi filmhez egyébként egy reklámfilmes szakember is kötődik, mint arról korábban beszámoltunk a Friss levegő producere Pusztai Ferenc, az Ark Group egyik tulajdonosa volt.

A idei kiállításra több mint ezer szavazat érkezett, az érdeklődök a filmszemle helyszínein és az interneten is leadhatták voksukat. A közönségdíjas plakát az összes szavazat 16 százalékát szerezte meg, a szakmai díjat pedig az ismert szakemberekből álló zsűri ítélte oda. A zsűri tagja volt Ducki Kristóf plakátművész, a Magyar Plakát Társaság képviseletében, Futó Tamás grafikusművész, Zsótér Sándor, dramaturg, színész, rendező és Lelkes László tervezőgrafikus.

A plakátkiállítást azzal a céllal rendezik meg minden évben, hogy ösztönözzék a forgalmazókat és az alkotókat arra, hogy olyan filmplakátok szülessenek, amelyek a legmagasabb színvonalon tudnak megfelelni küldetésüknek.

Az Intern Pusztai Ferenccel készült interjúját itt olvashatja.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés