hirdetés
hirdetés
hirdetés

Filmplakát kiállítás - plakátokat díjaztak

Kiosztották az „Év plakátja” díjakat a 38. Magyar Filmszemlén megrendezett filmplakát versenyen. A szakmai díjat a Sztorno plakátja kapta, míg a közönség körében a Szabadság, szerelem című film anyaga aratott sikert.
hirdetés
A 38. Magyar Filmszemle kísérőprogramjaként megrendezett versenyen a tavaly bemutatott mozifilmek magyar tervezésű plakátjai indulhattak. A szakmai díjat nyert Sztorno plakátját Behan Mária, a Pappermann Produkció munkatársa tervezte, a közönség által legjobbnak ítélt alkotás pedig Kovács Gergő, az ACG.Hey reklámügynökség grafikusának munkája.

A zsűri tagjai voltak Molnár Kálmán, a Magyar Képzőművészeti Egyetem tanszékvezetője, Molnár Gyula és Zsótér László, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem tanszékvezetői, valamint Nagy Bálint, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke.

A Multireklám különdíját - amelyet a legjobbnak ítélt plakát forgalmazójának és producerének adtak át - a Sztorno-plakát megrendelője, a Hungarotop nyerte.

A szervezők szerint a közönségszavazatok száma jóval meghaladta a tavalyit: idén több mint 6500 voks érkezett a plakátokra, az érdeklődők az interneten és a filmszemle helyszínein is szavazhattak. A közönségdíjas plakátra közel 1800 szavazat érkezett.

A közönség idén először, az Index.hu internetes oldal Cinematrix rovatában a legrosszabb plakátra is szavazhatott. A hírportálon végül több mint kilencezren adták le voksukat: a közönség a citromdíjat a Randevú című film plakátjának adta. A „negatív dobogó” második helyezettje a Tibor vagyok, de hódítani akarok című film plakátja lett, míg a harmadik helyen holtversenyben a Szüzijáték és a Csoma legendárium című filmek plakátjai végeztek.

Az idei év legjobb filmhonlapja - az interneten leadott szavazatok alapján - az 56 csepp vér című musical játékfilmé lett. A szavazáson automatikusan részt vett minden, a 38. Magyar Filmszemlén bemutatott magyar játék-, dokumentum és kisjátékfilm, amelynek honlapja már elérhető az interneten. Ezen felül nevezhetett bármely idén készült nagy bemutatott magyar játék-, dokumentum- és kisjátékfilm, amennyiben szerepelt a 2006-os Moziháló pályázaton. A szavazás február 6-ig tartott.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés