hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fogászati tanácsadás is része a külföldön futó Budapest-kampánynak

A Budapest Winter Invitation kampányban résztvevő partnerek kiemelten működnek együtt az Expedia nemzetközi utazási portállal, így a téli forgalomélénkítő kampány ezen a felületen is fut.
hirdetés

December elején, az Expedia nemzetközi utazási portál brit, német, francia, spanyol, olasz, svéd és dán honlapjain is kezdetét vette a Budapest Winter Invitation (BWI) téli forgalomélénkítő kampány. Az oldalakon az érdeklődők külön is foglalhatnak szállást, akciós Malév repülőjegyet, vagy kedvezményes csomagokat, megtekinthetik a partnerek által biztosított kedvezményes egyéb szolgáltatásokat, letölthetik a BWI e-Cardot, valamint tájékozódhatnak Budapest nevezetességeiről és a Téli Fesztivál eseményeiről is.

A BWI e-Card a korábban a szálloda recepcióján átvett papírkártyát váltja fel. Az e-Card a kedvezményt nyújtó partnerek részletes listáját tartalmazza, és a vendég a dokumentum kinyomtatását követően a BWI partnernél bemutatva tudja felhasználni.

Az együttműködéstől a BWI szervezői azt várják, hogy az online utazási portál közvetlen extra forgalmat generál Budapest számára.

Mint ismeretes, a Magyar Turizmus idén negyedik alkalommal szervezi meg a BWI téli forgalomélénkítő kampányt, amelynek célja ezúttal is Budapest mint turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése.

A marketingakció együttműködő partnere 19 budapesti három-, 25 négy- és 8 ötcsillagos szálloda, a Magyar Szállodaszövetség, a Magyar Turizmus, a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft., a Malév, a Budapest Airport, az Expedia és egyéb turisztikai szolgáltatók. A csatlakozott partnerek 2010. március 31-ig biztosítanak különböző kedvezményeket, mint a két éjszakát fizet, hármat maradhat, vagy három áráért négyet jelentő szálláskedvezményeket, az ingyenes fogászati konzultációt, autókölcsönzési,vagy éttermi kedvezményt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés