hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fogyasztói Bizalom Index - érdemes autót és háztartási gépet venni

A lakosság jelentős része úgy gondolja, most érdemes nagyobb háztartási eszközt venni - derült ki a Közgáz-GfK Fogyasztói Bizalom Index legújabb adataiból.
hirdetés
Az EU-csatlakozás, majd az Európai parlamenti választás pozitívan befolyásolta a fogyasztók hangulatát: szemben a tavalyi második félévében tapasztalt trenddel, most kiemelkedően sokan tervezik tartós fogyasztási cikkek vásárlását. A megkérdezettek 60 százaléka szerint érdemes mostanában nagyobb háztartási eszközt venni, mert kedvezőek a feltételek, és márciushoz képest javult az autóvásárlás feltételeinek megítélése is.

A Fogyasztói Bizalom Index a Budapesti Közgazdasági és Államigazgatási Egyetem (BKÁE) Marketing Tanszéke, a GfK Hungária Piackutató Intézet, valamint az Alapítvány a Marketing Oktatás Fejlesztéséért közös vállalkozása. Az index tartalmazza a háztartások pénzügyi-anyagi helyzetének, az ország gazdasági helyzetének megítélését és a hajlandóságot fogyasztási cikkek vásárlására.

A Közgáz-GfK Fogyasztói Bizalom Index Magyarországon 1996 júniusa óta negyedévenként 500 személy kérdőíves megkérdezésével készül.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés