hirdetés
hirdetés
hirdetés

Folyosó

Reklámzabálók Éjszakája

Ismét megtanulhattuk, hogy bár nagyon menőnek tűnhet, mégis tévedés azt gondolni, hogy az jár a legjobban, aki a VIP teremben tölti egész estéjét egy partin.
hirdetés

Sokkal jobban lakhatott, aki beszállt a folyosón zajló versenybe, amely „a ki tud több szponzori ajándékot összegyűjteni egy kör alatt” címet kapta a Kreatív csapatától. A támogatók idén az eddigieknél is nagyvonalúbban osztogatták termékmintáikat, így már egy rövidebb séta után is bárki teli zsebekkel, elégedetten fújhatta dudáját a teremben a reklámok iránti tetszését kifejezendő.

Megmozgatták a nézőteret is

A remek reklám-összeállítások és a gyermeki élvezetet szerző dudálás egy darabig le is kötötte a nézőket, a folyosói élet csupán a Westel túlértelmezett szponzori lehetőségeinek köszönhetően éledt fel, miután kiderült, hogy a bentlévők másként nem menekülhetnek meg a már unalomig ismert, és az estéhez abszolút nem illő Westel-blokktól.

Robi D és Mohl Kálmán, az estet szervező O-Zone egyik vezetője

Stróbel Klára, a Westel kommunikációs igazgató-helyettese megnyitja az estet

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés