hirdetés
hirdetés

Hogyan csábítod be magyar filmre a Marvel-mozikon nevelkedő tiniket?

Többfrontos, itthon ritkán tapasztalható kampány övezi Hartung Attila első filmjét, a FOMO-t. Őrült bulifilmként, és érzékenyítő drámaként is promózzák a mozit, amely a magyar filmekre egyáltalán nem fogékony tiniket is a moziba csábítaná. A FOMO rendezőjével, és marketingcsapatával merültünk el a film tanulságos, sok akadályba ütköző kampányában.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!