hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fotókiállítást nyitott Médiaunió

Fotókiállítást nyitott Debrecenben a Médiaunió, amely egy hónap múlva országos médiakampány indításával is fel kívánja hívni a figyelmet a fogyatékossággal élők esélyegyenlőségére.
hirdetés

Hargitai Lilla, a Médiaunió ügyvezető igazgatója a kiállítás megnyitójával egybekötött sajtótájékoztatón Debrecenben elmondta: a reklámszakma eszközeivel igyekeznek társadalmi kérdéseket eljuttatni a közönséghez. Ennek volt az első állomása a tavalyi Nincs DE! egészségügyi kampány.

"Országszerte mintegy kétszáz médium ajánlotta fel ingyenesen reklámfelületeit rádióktól és televízióktól kezdve napilapokon át az óriásplakátokig és a balatoni vitorlásokig" - mondta az ügyvezető, hozzátéve, hogy a választások miatt nem kezdték korábban kampányukat, hiszen ilyenkor kevés a szabad reklámfelület, és az emberek figyelme is a politika felé fordul.

Hargitai Lilla hozzátette: a Médiaunió kuratóriuma döntött a fogyatékossággal élők ügyének felkarolása mellett, de a tavalyi Nincs DE! kampánnyal szemben idén nem a humor eszközével igyekeznek üzeneteiket eljuttatni a közönséghez. Ezzel szemben a hangsúly a művészeteken lesz, ezért is nyílt hétfőn a 12 képből álló fotókiállítás.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kedves Kreatív, többször írtam nektek, mellékelve egy "píszí szótárt" is, hogy ne használjátok a "fogyatékkal élő" kifejezést. Ez egy katonai műszó, amivel a
selejtet jelöték, érthető, ha zavarja az érintetteket. Az átküldött ajánlást a Fogyatékos Emberek Szervezeteinek Tanácsa segítségével állítottuk össze, és
tényleg semmi másba nem kerül használni, mint egy kis odafigyelésbe. Ugye, nem nagy kérés ez felétek? Köszönöm, KZS
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés