hirdetés
hirdetés

Fővárosi rádiók becsomagolva

2010-10-22

Együtt próbálnak még több hirdetőt meggyőzni.

A hallgatói spektrum minél szélesebb elérése érdekében a Target Media Sales budapesti hirdetési csomagot dolgozott ki a 15-59 éves korosztály hatékony lefedésére Rádió City Multipack néven 4 fővárosi rádió: a 90.9Jazzy, a Roxy Rádió, a Klasszik Rádió 92.1 és a Sztár FM közreműködésével.

„Biztosak vagyunk benne, hogy a hirdetők körében hamar népszerű lesz a Rádió City Multipack hirdetési csomag, hiszen 4, saját célcsoportjában sikeres rádió hallgatóit lehet így egyszerre megszólítani. A Roxy Rádió elsősorban a 15-29 éves korcsoport, trendi fiatalok és fiatal felnőttek, a 90.9 Jazzy a 25-30 feletti, városban élő, A-B státuszú menedzserek, vállalatvezetők, vállalkozó réteg rádiója, a Klasszik Rádió 92.1 elsősorban 35 év feletti jómódú értelmiségi réteget, de a a fiatalabb korcsoport egy részét is eléri, a Sztár FM 35 év feletti, B C státuszú célcsoporttal rendelkezik.” – mondta el a Rádió City Multipack-ról Nagy Tamás, a Target Média Sales ügyvezető igazgatója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés