hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fővárosi rádiók becsomagolva

Együtt próbálnak még több hirdetőt meggyőzni.

hirdetés

A hallgatói spektrum minél szélesebb elérése érdekében a Target Media Sales budapesti hirdetési csomagot dolgozott ki a 15-59 éves korosztály hatékony lefedésére Rádió City Multipack néven 4 fővárosi rádió: a 90.9Jazzy, a Roxy Rádió, a Klasszik Rádió 92.1 és a Sztár FM közreműködésével.

„Biztosak vagyunk benne, hogy a hirdetők körében hamar népszerű lesz a Rádió City Multipack hirdetési csomag, hiszen 4, saját célcsoportjában sikeres rádió hallgatóit lehet így egyszerre megszólítani. A Roxy Rádió elsősorban a 15-29 éves korcsoport, trendi fiatalok és fiatal felnőttek, a 90.9 Jazzy a 25-30 feletti, városban élő, A-B státuszú menedzserek, vállalatvezetők, vállalkozó réteg rádiója, a Klasszik Rádió 92.1 elsősorban 35 év feletti jómódú értelmiségi réteget, de a a fiatalabb korcsoport egy részét is eléri, a Sztár FM 35 év feletti, B C státuszú célcsoporttal rendelkezik.” – mondta el a Rádió City Multipack-ról Nagy Tamás, a Target Média Sales ügyvezető igazgatója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés