hirdetés
hirdetés
hirdetés

Friesland - Pöttyös relikviák egy múzeumban

A fogyasztókkal való személyes kapcsolatépítés céljából a Friesland márkamúzeumot nyit a Pöttyös Túró Rudi támogatására.
hirdetés

Az internetes kampányok, a Sziget Fesztiválon és a Gyerekszigeten való megjelenések mellett a személyes kapcsolatépítés erősítése a célja a Pöttyös Túró Rudi márkamúzeumának. Arról egyelőre nem kaptunk információt, hogy a múzeum mikor nyílik meg. Mint megtudtuk: a cég egyrészt a Pöttyös hungarikum jellege miatt gondolt arra, hogy érdemes bemutatni a termék múltját, másrészt a múzeumi látogatással a fogyasztókkal való személyes kapcsolatépítést is erősíthetik. A kampány részeként a Friesland a márkamúzeumban a már nyugdíjas mátészalkai kollégáktól kapott régi fotókat, brigádnaplókat és egy régi Túró Rudi automatát is bemutatnak majd.

A Pöttyös Túró Rudi brand relikviáinak népszerűsítése országos, valamint helyi napilapokban és rádióállomásokban zajlik majd, amelyre a MédiaInsight médiaügynökség klasszikus felhívási formát használ. A Pöttyös Túró Rudi hirdetéseit a DDB készíti, az internetes kreatív megjelenéseket az Oditech Studio dolgozta ki. A kampány június 26-án indult és két hétig fut.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés