Friesland - Pöttyös relikviák egy múzeumban
Az internetes kampányok, a Sziget Fesztiválon és a Gyerekszigeten való megjelenések mellett a személyes kapcsolatépítés erősítése a célja a Pöttyös Túró Rudi márkamúzeumának. Arról egyelőre nem kaptunk információt, hogy a múzeum mikor nyílik meg. Mint megtudtuk: a cég egyrészt a Pöttyös hungarikum jellege miatt gondolt arra, hogy érdemes bemutatni a termék múltját, másrészt a múzeumi látogatással a fogyasztókkal való személyes kapcsolatépítést is erősíthetik. A kampány részeként a Friesland a márkamúzeumban a már nyugdíjas mátészalkai kollégáktól kapott régi fotókat, brigádnaplókat és egy régi Túró Rudi automatát is bemutatnak majd.
A Pöttyös Túró Rudi brand relikviáinak népszerűsítése országos, valamint helyi napilapokban és rádióállomásokban zajlik majd, amelyre a MédiaInsight médiaügynökség klasszikus felhívási formát használ. A Pöttyös Túró Rudi hirdetéseit a DDB készíti, az internetes kreatív megjelenéseket az Oditech Studio dolgozta ki. A kampány június 26-án indult és két hétig fut.