hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fúzió a légfrissítő-piacon

Felvásárolhatja a Procter & Gamble a Sara Lee légfrissítő üzletágát a GVH döntése nyomán. A változás nem érinti a termék nevét, továbbra is Ambi Pur marad.
hirdetés

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése nyomán megnyílt az út a Procter & Gamble (P&G) előtt, hogy felvásárolja a Sara Lee légfrissítő üzletágát. A P&G más országokban - Ausztria, Németország, Norvégia, Ukrajna, Törökország - és az Európai Bizottságnak is benyújtott ilyen irányú kérvényt. 

A GVH-nak azt kellett megvizsgálnia, hogy az összefonódással nem csökken-e jelentős mértékben a verseny az adott piacon, különösen, ha ez gazdasági erőfölény létrehozása vagy megerősítése következményeként történik. A versenyhatóság megállapította, hogy a Sara Lee légfrissítő üzletága és a P&G magyarországi tevékenysége között nincs átfedés (a P&G légfrissítő-márkája nem jelenik meg a hazai piacon), így a tranzakció által csak a vállalat portfóliója fog növekedni.

A termék a felvásárlás után továbbra is ugyanazon márkanév alatt, Ambi Pur néven fog megjelenni, a P&G viszont fejleszteni kívánja az újonnan kibővült részlegét.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés