hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gazsó L. lett a Kossuth feje

Már be is mutatkozott a munkatársaknak Gazsó L. Ferenc, a Kossuth Rádió új főszerkesztője. Kétszer volt a Magyar Hírlap főszerkesztője, utóbb akkor, amikor Széles Gábor jobboldali napilappá alakította a liberális újságot - írja az Index.

Már be is mutatkozott a munkatársaknak Gazsó L. Ferenc, a Kossuth Rádió új főszerkesztője. Kétszer volt a Magyar Hírlap főszerkesztője, utóbb akkor, amikor Széles Gábor jobboldali napilappá alakította a liberális újságot - írja az Index.

hirdetés

Gazsó L. Ferenc, a Magyar Hírlap egykori főszerkesztőjét nevezte ki a Kossuth Rádió főszerkesztetőjének Jónás István, a Magyar Rádió új vezérigazgatója. Gazsó az Index információi szerint már be is mutatkozott a Kossuth Rádió munkatársainak, de a Kreatív Online forrásai is megerősítették a hírt.

Gazsó kétszer is volt a Magyar Hírlap főszerkesztője, először 1996 és '98 között, majd az Üzleti Hét című lapot is vezette, az első Orbán-kormány alatt pedig a közszolgálati televízióba került. 2006-tól két éven át ismét a Magyar Hírlap főszerkesztője volt, míg 2008 novemberében felmentését kérte a tulajdonos Széles Gábortól.

Az iparági híresztelések szerint azért kellett távoznia a Magyar Hírlapból, mert elmérgesedett a viszony közte és Széles Gábor között, mivel állítólag nem volt hajlandó elég kemény címeket adni, és nem képviselte elég erőteljesen a tulajdonos politikai álláspontját a lapban, illetve amikor a Magyar Hírlap vezetőjeként más médiában nyilatkozott.

Gazsó L. Ferenc már nyáron, a Magyar Elektronikus Újságírók Szövetségének elnökeként azt nyilatkozta, hogy támogatja a kormány elképzeléseit a közszolgálati médiák összevonásáról.

Jónás Istvánt, a Lánchíd Rádió megbízott főszerkesztőjét november 18-án nevezte ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság javaslatára a Közszolgálati Kuratórium. A Magyar Rádió tervezett átalakításáról egyelőre csak annyit lehet tudni, hogy a Petőfi Rádión már nem csak zene fog szólni, de a célcsoporton nem szeretnének változtatni, tehát az adó továbbra is a 18-39 év közötti hallgatókra koncentrál.

(forrás: Index, Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés