hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gázt ad a Tesco

Közös értékesítési akciót tart a Gas.hu és a Tesco, a kezdeményezés lényege, hogy a Gas.hu eddig csak interneten elérhető, kedvezményes árú lakossági gázt biztosító szerződését mostantól számos Tesco áruházban, papíron is meg lehet majd kötni. Az értékesítés néhány helyen már elindult, a részt vevő 34 áruház többségében december 8-tól lesz elérhető a lehetőség. Az akció február 28-ig tart.
hirdetés

Az Első Magyar Földgáz- és Energiakereskedelmi Szolgáltató (EMFESZ) tulajdonolta Gas.hu 8 százalékkal adja olcsóbban a gázt a közüzemi szolgáltatóknál, így átlagosan egyhavi gáz árával fizethet kevesebbet a fogyasztó, ha náluk köt szerződést. A kedvezményt az öt éve az ipari gázpiacon tevékenykedő, a piac húsz százalékát kiszolgáló EMFESZ ugyanúgy tudja biztosítani, mint például a fapados légitársaságok a repülőjegyek esetében, vagyis az internetes ügyintézés alacsonyabb költségei révén. A cég Gas.hu név alatt idén februárban nyitott a lakossági piac felé, papíralapú szerződést eddig nem is lehetett náluk kötni, a bevezetés első lépése a mostani, Tescóval közös akció. A 8 százalékos kedvezményt a papíralapú szerződésekre csak február 28-ig biztosítják.

Biczók András, az EMFESZ kereskedelmi igazgatója szerint így az eddigieknél tágabb ügyfélkört is el tudnak érni; jelenleg valamivel tízezer fölött van a lakossági fogyasztóik száma, és nagyjából ennyit várnak a mostani akciótól  is. Biczók elmondta: jelenleg évente hárommillió köbméter gázt értékesítenek, a lakossági piacon ennek egyelőre csak töredéke kel el, de idővel szeretnének itt is évente 200-250 millió köbmétert eladni. 2009-ben ennek talán a felét sikerül majd teljesíteni, tette hozzá.

A Tesco, ami egyébként egy ideje már az EMFESZ-től veszi a gázt, a szolgáltatásportfólióját akarja bővíteni az együttműködéssel, mondta Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője, aki szerint a cég folyamatosan keresi a lehetőségeket, melyekkel a nehéz gazdasági helyzetben segíthet a vásárlóinak. A megállapodás részleteit egyik fél sem kívánta nyilvánosságra hozni, de Hackl Mónika elmondta, hogy az üzleti alapokon nyugszik, és mindkét félnek előnyös.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés