hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gerberázott a Viasat3

Több tízezer szál gerberát osztottak szét Budapesten a Pushing Daisies sorozat magyarországi bemutatója napján. A tévéműsort Halottnak a csók címmel a Viasat3 tűzte műsorára, a BTL-akción kívül a népszerűsítés része az onair- és sajtókampány, valamint egy microsite.
hirdetés

A Mediator Groupot kérte fel a Viasat3 a szeptember 8-i utcai akció lebonyolítására. Az ügynökség több tízezer gerberát osztott szét a munkából hazafelé igyekvő nőknek, a virágon egy flyer az aznap esti Halottnak a csók bemutatót és a sorozathoz kapcsolódó nyereményjátékot hirdette.

A csatorna a sorozat népszerűsítését már augusztus 12-én elkezdte, akkor egy többlépcsős onair kampány indult, augusztus 19-én pedig a sajtóban jelentek meg hirdetések.

A BTL-akció napján startolt a Halottnak a csók microsite, ahol a sorozatismertetés, a videók és a képgaléria mellett a nyereményjátékról - a csatorna az első csókról vár történeteket – is tájékoztat.

A microsite házon belül készült, a kampány kreatívjaiért a Oneoff felelt, a médiaügynökség a Maximize volt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés