hirdetés
hirdetés
hirdetés

Geszti reklámjait a vakok is értik

Hogyan vásárol, választ terméket egy hipermarketben az olyan ember, aki nem lát? Milyen marketingeszközök működnek az ő esetükben? Miért szeretik Geszti reklámjait a látássérültek? A Kreatív videója.

hirdetés

Varga Szabolcs számára nem idegen az ingázás. Két munkahelye közül az egyik, a Láthatatlan Kiállítás miatt Budapestre kell utaznia, a másik, egy civil szervezet irodája pedig Székesfehérvárra szólítja. Ő maga Győrben él. Napi szinten utazik tehát tömegközlekedéssel, ami nem jelent gondot számára, pedig nem lát.

A vakokat tehát mindössze az különbözteti meg a látó emberektől, hogy az életükben vannak olyan tevékenységek, melyeket körülményesebben tudnak elvégezni, mint azok, akik látnak. Ilyen az olvasás, a számítógépek, telefonok és kütyük kezelése, melyhez speciális programokat használnak. Szabolcs állítása szerint a digitalizáció nagy könnyebbséget hozott a vak emberek számára a különféle írásfelismerő és -felolvasó szoftverek kifejlesztésével. Ez segítségére volt többek között abban is, hogy jogi végzettséget szerezzen.

A vásárlás is azon tevékenységek közé tartozik, amely közben egy vak ember sokkal több akadállyal szembesül, mint a legtöbb hipermarket-látogató. Elkísértük Szabolcsot, megnéztük, hogyan tudja megtalálni a neki tetsző termékeket és megkérdeztük, milyen reklámeszközök hatnak rá a mindennapokban, honnan értesül az akciókról és hogy a marketingesek vajon odafigyelnek-e arra, hogy a vakok is megértsék az üzeneteiket?

A videó elkészítésének eredeti ötlete a Kreatív Csoport A kóstoltatáson túl címet viselő szakmai délelőttje kapcsán merült fel, amely február 29-én lesz az A38-as hajón. A részletek, az előadók és a témák itt olvashatók.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
De a siketek nem.
#
A Vakinfón is írtak ebben a témában ott mondjuk a tartós használati eszközök vásárlásának problémájáról.
Érdekes a megközelítés:
http://www.vakinfo.hu/blogok/inditsunk-tesztlabort
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés