hirdetés
hirdetés
hirdetés

GfK, LHS - karöltve

A GfK Hungária és az LHS Consulting stratégiai együttműködési megállapodást kötött az egészségügyi piackutatások terén.
hirdetés
A két cég közötti megállapodás értelmében gyógyszerpiac számára több új közös kutatási projektet indítanak el. Erre a cégek szerint azért van szükség, mert a jogi szabályozás, valamint a piaci környezet változása egyaránt hatással van a gyógyszeripar szereplőinek marketingtevékenységére, továbbá az egészségügyi reform és a gyógyszerpiaci liberalizáció nagymértékben befolyásolhatja az ügyfelek információs igényeit.
A felmérések egyik típusának célkeresztjében a recept nélkül kapható gyógyszerek fogyasztója áll. Az új elemzési eszközök segítséget nyújthatnak az eddigi mennyiségi szemléletű piacelemzések minőségi mutatószámokkal történő kiegészítéséhez, a fogyasztói magatartás, az ügyfélelvárások vizsgálatához, valamint a marketingtevékenység eredményességének folyamatos értékeléséhez.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés