GGK Direct - sikeres volt a Chevrolet Aveo DM-kampánya
2006. november 13. 14:23
A GGK Direct egyetlen magyar ügynökségként két díjat is hazavihetett a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) második nemzetközi Golden Dove versenyéről.
A DMSZ november 8-a és10-e között rendezett konferenciáján hirdetett eredményt nemzetközi direkt marketing versenyén, amelyet második alkalommal hirdettek meg. A zsűri két Golden Dove díjjal jutalmazta a GGK Direct-et, amely a business to business és a kreatív kategóriában is elismerést szerzett a Chevrolet Aveo regionális DM-kampányával. Mint megtudtuk: az ügynökségnek a nyertes kampánnyal 17 országban kellett megismertetnie az új Aveo modellt, olyan cégtulajdonosokkal, akiket nem érdekelnek a DM-küldemények, nem néznek CD-ROM-okat, valamint nem szeretik, és nem is használják az internetet.
A Golden Dove díjat a DMSZ a szövetség megalapításának 10. évfordulója alkalmából hozta létre, amely a közép-európai térség direkt marketinggel foglalkozó alkotások kreativitását értékeli. A zsűri tagja volt Hivatal Péter, a DMA Hungarian elnöke, Weisz Attila, az OMD Digital client service directora, Kádas Rita, a Magyar Posta Direct Marketing Centrum vezetője, Fabian Müller, a Kreatív lapcsaládot is gondozó Medical Tribune ügyvezetője, Timur Büktas, a Schober Austria kelet-európai régió üzletfejlesztési menedzsere és Paul Stolk, a Linea Direct Marketing tulajdonosa.
A Golden Dove díjat a DMSZ a szövetség megalapításának 10. évfordulója alkalmából hozta létre, amely a közép-európai térség direkt marketinggel foglalkozó alkotások kreativitását értékeli. A zsűri tagja volt Hivatal Péter, a DMA Hungarian elnöke, Weisz Attila, az OMD Digital client service directora, Kádas Rita, a Magyar Posta Direct Marketing Centrum vezetője, Fabian Müller, a Kreatív lapcsaládot is gondozó Medical Tribune ügyvezetője, Timur Büktas, a Schober Austria kelet-európai régió üzletfejlesztési menedzsere és Paul Stolk, a Linea Direct Marketing tulajdonosa.
(forrás:
Kreatív Online)