hirdetés
hirdetés
hirdetés

Globális partnert választott a GM

A General Motors a Carat médiaügynökséget választotta globális médiapartnerének. A közös munka áprilisban kezdődik.

hirdetés

Az Aegis Csoport bejelentette, hogy a General Motors a Carat médiaügynökséget választotta globális médiapartnerének. Az amerikai autógyártó döntése - melyet a 2011 utolsó negyedévében zajlott teljes ügynökségi felülvizsgálat után hozott meg -, várhatóan évi hárommilliárd dollárnyi médiaköltést érint világszerte a Kantar Media információi szerint.

Az Aegis valamennyi régiójára vonatkozó szerződés előzménye, hogy az Aegis Media és a General Motors 2007 januárja óta Európában már együttműködik.

A globális koordinátor a Carat US New York-i csapata lesz, ők intézik a médiatervezési és -vásárlási, a keresőmarketing, a közösségi média valamint mobil kommunikációs feladatokat.

A közös munka 2012 áprilisában veszi kezdetét. A magyar piacon a tender eredménye a GM és az Aegis csoport együttműködésében nem jelent változást.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés