hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Blokk - nyári webtartalom-verseny

Golden Blokk néven indul a hvg.hu június közepétől augusztus végéig tartó nyári webtartalom versenysorozata. A három versenyből álló sorozat a blogok megmérettetésével kezdődik, majd a városok webes ötletei és a videomegosztós felvételek versenyeznek.
hirdetés
A Golden Blokk júniusban indul a Golden Bloggal: a verseny menete nagyrészt megegyezik az eddigiekével: idén is lesz nevezési szakasz, kategóriaverseny, majd ezt követően választják ki az abszolút győztest. A zsűribe a hvg.hu munkatársain - Andersen Dávidon és Kiricsi Gáboron - kívül idén a médiablogger, Pécsi „pollner” Ferenc került, valamint többen a tavalyi kategóriagyőztesek közül.

A Golden Blokk második pillére a júliusban startoló helyi.érték, a netes helyi oldalak versenye. Ide várja a hvg.hu a hivatalos városi site-okon kívül az amatőr lokális oldalak, blogok jelentkezését is. A helyi.érték szándéka szerint nem városok szimpátiaszavazása, hanem oldalak versenye lesz, bár a kettőt nem lehet elkülöníteni, éppen ezért itt is különféle - a települések lélekszámán alapuló - kategóriákban írják ki a versenyt.

Augusztusra marad a Klipszemle című verseny, amelyen a legjobb magyar videomegosztós felvételeket keresi a hvg.hu, itt is különféle kategóriákban. A válogatás során főként olyan alkotásokra koncentrálnak, ahol egyértelmű, hogy amatőr és magyar videókról, klipekről, montázsokról, animációkról van szó - vagyis ahol feltételezhető, hogy az alkotások direkt e médiumok felületére készültek. A tervek szerint a verseny egy önálló kategóriája lesz a legjobb Sziget 2007-es videó című megmérettetés.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés