hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum

Golden Drum - az első nyertesek

Megnevezték a szlovéniai Portorozs városában megrendezett Golden Drum nemzetközi reklámverseny első díjazottjait a Design & Art Direction, Interactive, Media Campaigns, Film & TV Promo és Advertising Campaigns kategóriákban. Az eddigi díjazottak között nincsen magyar, a kategóriák eddigi shortlistjeire összesen három hazai ügynökség öt munkája került be.
hirdetés
A Golden Drum reklámfesztiválon kihirdették a Design & Art Direction, az Interactive, a Media Campaigns, a Film & TV Promo és az Advertising Campaigns kategória győzteseit.

A kategóriákban magyar ügynökség nem kapott díjat, csak a shortlistekre jutott be három hazai ügynökség öt pályázata: Interactive kategóriában a Kirowski a „régi idők karácsonya” site-al, a TheLab3 a T-Online-nak készített vírusfilmjével, Media, Design és Advertising kategóriában pedig a Leo Burnett  SMS-Bandival, a „Secretjewel” koncepcióval és a Headhunterz-kampánnyal.

A Design & Art Direction kategóriában a Wunderman Frankfurt és a Mayer McCann Ljubljana, az Interactive kategóriában pedig a Kitchen Leo Burnett Oslo és a Leo Burnett csoporthoz tartozó Arc Varsó kapta a Golden Drumokat, az Interactive Golden Drum Grand Prix-jét pedig az Interone Worldwide-nak ítélték oda.

A Media Arany Dobjait a Leo Burnett Riga, a Scholz&Friends, a Leo Burnett Chicago és a Walker Zürich kapta, a kategória Golden Drum Grand Prix-jét pedig a TBWA Bécs vihette haza.

A Film & TV Promo díját az Arnold and Crispin Porter + Bogusky nyerte el.

Az Advertising Campaigns kategóriában osztották ki a legtöbb díjat, összesen kilencet: a zsűri a Wiktor Leo Burnett, a Leo Burnett Varsó, a Walker Zürich, a Grey Bukarest, a McCann Erickson Bukarest, a 180 Amszterdam, a Saatchi&Saatchi Prága, a Zoom! Riga és a Leo Burnett Sydney ügynökségeket jutalmazta a Golden Watchnak elnevezett elismeréssel.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés