hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - csak 104 magyar nevezés Portorozsban

Idén a tavalyi nevezéseknél jóval kevesebb, 104 magyar pályázat érkezett a Golden Drum reklámversenyre és fesztiválra - tudtuk meg a seregszemle szervezőitől. A magyar indulók közül a legtöbb munkával a DDB nevezett a portorozsi megmérettetésre.
hirdetés
Tavaly 139, idén csupán 104 magyar pályázat érkezett a Golden Drum reklámfesztiválra.
A legtöbb nevezéssel a DDB indult, ők 21 munkát nyújtottak be a fesztiválra. A DDB-t szorosan követi a Grey, 20 pályaművel, majd kis lemaradással a Leo Burnett jön 13 nevezéssel.

A Young & Rubicam és a BBDO hét-hét, a Lowe GGK és a Kirowski négy-négy, a C47 Films, a Café Creative, a Carnation és a Sylva pedig három-három munkával képviselik magukat a fesztiválon. Két pályaművel vesz részt a versenyen az Ark Group, az Atlantic Star, a Bárci & Partner, a D’Arcy Avenue és az Ogilvy & Mather, az egy anyagot benyújtó ügynökségek pedig a Carbon Group, a McCann Erickson, a Neo Interactive, a Scholz & Friends, az Argus Film és a The Lab 3 voltak.

Arról nem kaptunk még tájékoztatást, hogy a magyar ügynökségek mely munkákkal és melyik kategóriában neveztek.

A regionális kreatívanyagokat felsorakoztató Golden Drum reklámfesztivált október 14-e és 19-e között rendezik meg a szlovéniai Portorozsban.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés